► Tweede editie van het nieuwe initiatief We Are What We Are
► Twee experts tonen hoe je jezelf als kunstenaar online plaatst
► Leer een inspirerende website creëeren als visitekaartje voor jou als kunstenaar

Na de succesvolle prelude van WAWWA bijten twee experts de spits af met een inspirerende sessie rond het bouwen van een website. Als kunstenaar is het een must om een goede eerste indruk te maken met een website. Maar hoe vermijd je curatorentaal als je over jezelf als kunstenaar schrijft? Waarom is een website nuttig voor kunstenaars in tijden van Instagram en Facebook? En hoeveel kost zo’n website?

Bart Vinckier, Tank-resident en digital marketeer bij communicatiebureau d-artagnan, zal alle technische zaken i.v.m. opbouw en structuur van een website toelichten.
Michiel Denys werkte jarenlang als copywriter bij een webbureau en is momenteel communicatieverantwoordelijke bij Het Entrepot. Hij weet alles over het schrijven van de juiste content.

Inschrijven voor deze sessie? Schrijf je in via https://www.hetentrepot.be/formulier/inschrijving-wawwa-n%C2%B01

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We Are What We Are?

Dat is een nieuw initiatief gedragen en georganiseerd door De Tank-residenten. Het is de bedoeling om een maandelijks event te organiseren in de tentoonstellingsruimte van De Tank.

Elk event zal inhoudelijk gedragen zijn door, of komt tot stand vanuit de vraag of de interesses van de residenten. De uitwerking ervan kan zowel resulteren in een expo, performance, lezing, workshop, etc en is ook toegankelijk voor niet-residenten.

Meer info over De Tank op www.detank.be

Schrijf je in

Gelijkaardige events

Er zijn geen activiteiten gepland.