Het Entrepot is een CREATIEVE VRIJHAVEN in Brugge, een open huis voor jongerencultuur met ruimte om te creëren, om te feesten en om te experimenteren. Op vier locaties (Villa Bota, De Tank, Factor Club en Het Entrepot) bieden we onderdak aan iedereen die bezig is met fotografie, video, radio, muziek, theater, dans, performance, grafisch ontwerp, ondernemen, en alles wat daar tussenin valt.

Het Entrepot is een dealer in jongerencultuur en presenteert, stimuleert, ondersteunt en faciliteert creativiteit in alle mogelijke vormen. Dat realiseren we door het opzetten van de meest uiteenlopende activiteiten, zoals expo’s, festivals, beurzen, vormingen en coachingtrajecten. We doen dat waar mogelijk samen met onze fantastische vrijwilligerscrew en bevriende organisaties.​

Verantwoordelijkheden en taken:

  • Opvolgen en bewaken van het financieel beleid. Matchen van de artistieke plannen en het financieel plan.
  • Opmaak begroting, budgetcontrole en jaarrekening onder leiding van de algemeen directeur.
  • Opvolgen van de boekhouding, het inbrengen van de boekingen, opvolging van het analytisch financieel model, overleg met het extern boekhoudkantoor.
  • Voorbereiden, opvolgen en monitoren van de betalingen; validiteit van de uitgaven verifiëren binnen de context van de begroting.
  • Samen met verhuurverantwoordelijke instaan voor de afhandeling van de verhuuractiviteiten.
  • Opvolgen actualiteit vzw- en arbeidswetgeving, sectorale regelgeving, btw, GDPR, …
  • Ondersteuning van de opmaak en opvolging van zakelijke dossiers naar diverse overheden (subsidieaanvragen en -afrekeningen, werkingsverslagen, …).
  • Opvolgen van interne financiële procedures (budgetbewaking, liquiditeiten, controlesystemen, ...).  
  • Je bent contactpersoon en onderhandelt met externe leveranciers.
  • Opvolgen verzekeringsdossiers.
  • Een beleid inzake aanvullende financiering implementeren in overleg met de algemeen directeur.
  • Adviseren en zakelijk ondersteunen van de algemeen directeur.
  • Rapportering aan de algemeen directeur, het team en de bestuursorganen.
  • Ondersteuning van de algemeen directeur bij de uitbouw van een coherent en duurzaam personeelsbeleid.
  • Voorbereiden, opvolgen en beheren van de personeels- en vrijwilligersadministratie.
  • Voorbereiden van diverse contracten (personeel, coproductie, presentatie, samenwerkingen, huurcontracten, ...).
  • Contactpersoon voor externe instanties zoals het sociaal secretariaat, de bank, het boekhoudkantoor, verzekeringsagent, …
  • Aansturen van de gebouwenbeheerder en het onderhoudsteam in functie van het beheer van de infrastructuur en de verschillende locaties van Het Entrepot.

Profiel:

  • Je houdt van cijfers en administratief werk, bent analytisch en zakelijk ingesteld en je hebt een goede kennis van financiële processen.
  • Je hebt enkele jaren relevante ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Je hebt kennis over financiële, fiscale en sociale wetgeving en je bent bereid je hierin bij te scholen. 
  • Je kan een team aansturen en coachend leiderschap op maat aanbieden. 
  • Je hebt een hoge kwaliteits- en verantwoordelijkheidszin. 
  • Je bent proactief, kan goed anticiperen en denkt oplossingsgericht.
  • Je bent discreet, werkt nauwgezet en efficiënt en schakelt vlot tussen verschillende dossiers.
  • Je bent communicatief vaardig en vlot in de omgang met mensen en groepen met uiteenlopende belangen.
  • Je bent flexibel ingesteld en schuwt geen avond- en weekendwerk.
  • Je hebt een uitstekende kennis van MS Word, Excel en boekhoudsoftware. 
  • Je hebt een passie voor jongerenwerking en jongerencultuur.
  • Je hebt een rijbewijs type B.

Our offer you can’t refuse:

  • Aansluiting bij een jong en enthousiast team.
  • Een sterk afwisselende job met diverse en interessante contacten.
  • Een eerlijke verloning volgens PC 329, loonschaal B1a.
  • Een voltijdse functie.
  • Een onmiddellijke indiensttreding.
  • Maaltijdcheques en een fietsvergoeding.
  • Hospitalisatieverzekering na 6 maanden.

Herken je jezelf in het bovenstaande profiel en wil je deze nieuwe uitdaging aangaan? Aarzel dan niet om ons te contacteren en stuur je volledig curriculum vitae en motivatiebrief (in één pdf) voor 10 februari naar Pieterjan Lefever via pieterjanathetentrepot.bepieterjanathetentrepot.be (subject: reactie%20Zakelijk%20Verantwoordelijke) (,) mét vermelding ‘reactie Zakelijk Verantwoordelijke’. De gesprekken vinden plaats in februari.